fredag 10 februari 2023

Rondellen, kanske?!

Hejsan Hoppsan.

Nog höll jag det jag sa igår ändå.
Jag tvättade upp det som låg i källaren och där var så städat nu att det inte flög någon dammfladdermus
 eller dammuggla förbi när jag slog ut div lakan etc. Inga dammelefanter rullade heller efter golven.
Så nice!  Ja, och som sagt, det blev tvättat.

Celia kom också förbi en stund och satt med mig och vi pratade lite om dittan och dattan,
innan hon var tvungen att åka iväg hemåt, till Bureå för att fixa med lite saker.
Benke var borta mest hela dagen och kom hem på eftermiddagen efter att ha varit
och röjt i Lillans lägenhet, med Felicia. Och det är ännu massor kvar att ta itu med,
så det lär inte vara klart än på ett tag. I övrigt var det för mig en lat slappardag, bortsett tvätten då.
(lägenheten är liten och trång och det blir bara besvärligt om det är för många där och springer)

Idag blir det väl lite röj med dammsugaren och skura badrum, så det är fint inför helgen.
Kanske att man kan hinna med en sväng på Rondellen också? Secondhand-butiken, ni vet...


 

Inga kommentarer: