tisdag 29 augusti 2023

Grillat och Grattis Milla

Ja, ut åkte ju gamla grillringen som fick lyftas ut med traktorn.
Tack för alla åren, du tjänade oss väl.



Och in åkte den nya och vi hann premiärgrilla i den i helgen med som gick.




Så mysigt med eld...



...och sååå gott med grillad korv, potatis och dallassallad till.
MUMS




Helgen har för övrigt varit en hel del trädgårdsgöra, som att gräva bort prydnadsgräset,
klippa gräs, riva ogräs o.s.v.

Nu har vi hunnit in en ny vecka och den har mestadels gått åt till storstädning inne, för min del.
Det är som att jag inte vågar vila i rädslan av att värken ska "brinna fast".
Nåväl.. det blir ju en hel del gjort inomhus efter hela sommarens negligering.
Städat har jag ju, men inte så värst noga som nu och tvätt tog jag itu med igår och det
ska jag fortsätta med idag för några högar blev kvar, som höst/vår-jackorna, mattor mm.

 Och idag firar vi den här tjejen
Milla som i helgen fick träffa Sean Banan.



GRATTIS
9års DAGEN MILLA!


Inga kommentarer: