tisdag 26 september 2023

En lite sjukling och tvätt

Tisdag idag och tvättmaskinen snurrar på med nya badlakan och handdukar.



Robin, som jobbar eftermiddag (nu för tiden ute på Northvolt) kom hit då Luna är hemma
från skolan pga illamående och har kräkts. Vega är på dagis och mamma med lilla Karla
är och shoppar pyjamasar på stan.

Vädret är på sitt bästa humör med varma grader och sol, fast jag tycker det är jobbigt
eftersom vi har "varannandagsväder" och det triggar igång migränen och den börjar smyga sig på.
Stabilt antingen eller är bäst för mig, sen kvittar det om det är antingen sol eller regn.
Nåväl.. sånt är livet på hösten och våren för mig oftast då vädret sälla är just stabilt.
Blir väl en lugn dag sen, efter vi dejtat hos korvgubben och fått våra ostburgare.
(såvida vi inte hinner ändra oss och äter nåt helt annat)
Nu ska jag gå ner och se om tvätten är klar för att hängas upp.
Älskar mina nya maskiner.😊

 

Inga kommentarer: