torsdag 19 oktober 2023

Fin blomma och ingen plan

Idag är det Torsdag och det ser ut att bli en solig dag igen.

Igår afton kom Jennyhjärtat in en snabb sväng efter jobbet, bara för att ge mig en 
"ofödelsedagsblomma"! Så fin och så glad jag blev! Älskade ungen min.


Mer om gårdagen då...
Jag fick upp ett il, fastän jag var så trött och bara ville vika ikull efter stan, men inte gjorde det utan,
tog itu med badrummet och skurade upp, bytte badlakan/handdukar och sen gick upp och bäddade
rent i sängen och stökade om lite med flytt av sängen.
Duschen efter det och få på sig en ren pyjamas var ljuvlig och så mysigt att krypa ner i sängen sen.

Idag finns inga planer, men jag tror det blir tvättstugan för min del och det där bytet på
kuddöverdrag i soffan, samt rena plädar lär nog också bli, känns det som just nu.
Låter väl som en plan tycker jag... annars blir det plan B. Slappa i soffan.



 

Inga kommentarer: