tisdag 17 oktober 2023

Ger plats för julen

Idag har det varit lite röj och flyttar dag.
Det ska bytas kuddöverdrag och filtar i soffan, fast det får vänta lite till.


Byrån har jag burit upp i sovrummet, för den får inte plats där när granen/arna ska upp i November.


Badrummet ska få sig en storstädning med byte av drapperi m.m.


Ja, det är vad denna Tisdagen bjuder på, så långt.
Solen skiner och dom flesta njuter av det... förutom jag som alltid får migrän med väderväxlingarna.
Så jag önskar ju hellre ett mer jämnt mulet eller sol... inte det ena och det andra om vartannat.
Mulet är att föredra för då ser man inte dammet som yr omkring, när solen ligger så lågt. *he he😉😏
Nåväl, det blir väl bra det med när jag tagit tablett, för nu vill det till att bli värre än det var tidigare.
Så renset och röjet får vänta lite nu. Jag har ju i alla fall fått bort byrån och det är ju några veckor kvar
innan granar och annat vinter/juligt ska upp.


Inga kommentarer: