söndag 15 oktober 2023

Paket, men ingen kofta

Söndagen har startat för ett bra tag sen för mig och jag har tittat lite på nyhetsmorgon.
En bit av fransyskan ligger och tinar för idag blir det strimlad biff med bambuskott igen.

Regnet har avtagit och gått över till lite krispigare väder, som nu med solen också sjunker.
Dock blir det inte många plusgrader att tala om och det gör inte mig nåt alls.
Jag är SÅ REDO för vintermys med julkänslor och allt! Som jag längtar!

Jo, jag beställde ju en kosta/kappa för ett tag sen och fick paket i postlådan i Fredags och blev
så glad för jag trodde det var den som kom.. men icket. Det var barnkläderna jag beställde några dagar
senare som hann före, så jag har skrivit till Bonprix om det, för den borde ha hunnit före.
Det är bara att vänta och se och hoppas på svar. Gillar inte riktigt det där med att man lämnar saker
ute om det inte ryms i postlådan. Det borde behövas en underskrift, så man som kund kan bevisa
att man faktiskt mottagit eller ej då med avsaknad av under skriften.
Är det ingen hemma då så lämnar man det på postkontor för avhämtning.
Nåväl..nog om det.

Söndag och det ska städas lite här hemma, sen bli det vad det blir.

Bilden nedan är min hand och databord, med pålagda "tuber" med JSP 9 och den som är lite mer
observant ser också att min header är samma, fast den har jag klippt och ändrat lite.
Bilden där dock i skärmen är vad jag har på riktigt.

Ha en Skön Söndag!



 

Inga kommentarer: