fredag 24 november 2023

Julmarknad i helgen

Det snöar igen hos oss och nu kan man vara säker på att det blir en vit jul.... tror jag?!
Visst har det hänt att vi inte fått snö förrän efter julafton även om det kommit innan,
men sen töat bort om det alls kommit. Fast jag tror inte det töar bort nu längre.
Lite bitigt i kinderna även om graderna inte är allt för låga, men blåsten bidrar till det.


Dåligt med nattsömn inatt igen, för även gårdagen blev sen med streamandet av Walker.
Det händer alltid nåt spännande i slutet så man måste fortsätta se "bara en till.... bara en till".


Men ikväll MÅSTE jag lägga mig tidigare och ladda batterierna för Julmarknaden i Piteå.



Nu är det sista helgen innan adventshelgerna börjar och snart är det jul.
Blir en bra start med julmarknad känner jag!



Inga kommentarer: