torsdag 9 november 2023

Nytt i rummet och bankID

Idag har vi Onsdag och dagarna har gått utan att jag kommit igång med vinterpyntningen.
Måndag kände jag mig hängig och gubben vaccinerade sig. Tisdag låg vi båda 2, gubben var
mest bara trött och frusen förmodligen av influensa och covidvaccin.
Jag kände mig yr, trött, frusen och snorig. Men Onsdag var bättre igen.
(ingen av oss har eller haft feber, bara lite rinniga näsor)
Så vi tog en snabb sväng in på Mio och köpte dessa fina 2korgbrickbord" som vi ska till
nya soffan sen för........


... vårt nuvarande bord blir för stort när man viker ikull delarna i soffan där ryggstödet går bakåt och 
fötterna lyfts upp av fotstödet. Så brickkorgarna blir perfekta och lätta att flytta på vid behov.



Idag... såvida jag inte hittar på annat då, så är tanken att jag ska få upp lite grangirlanger och granar.
Ska väl också hinna förbi Felicia och fixa hennes dammsugarslang, som gått av.
Själva dammsugaren är det ju inget fel på. I morgon ska jag vi åka med henne tills stan och jag ska
gå in på hennes bank och vi ska ordna med bankID åt henne i hennes nya mobil.
(vi har som "adopterat" henne sen hennes mamma gick bort)
Tror jag har ett schema klart med det.😉

Nu är det bara roligheter med kommande julen och pyssel och fix..
och sen till nya året, nya möbler!
** Okej.. Felicia ringde och kommer nu och fixar bankID på dator, så jag måste gå**

Chiao!

Inga kommentarer: