måndag 12 februari 2024

Skitdag


Ny vecka.

Idag gick vår soda stream sönder, så vi åkte ut på Solbacken för att köpa en ny.
Sagt och gjort... vi kommer hem och ska sätta i kolsyrepatron.!?!?.. nu har dom gjort om så det
är en annan flaskhals på patronen?!?! SKIT!!
Så det blir att åka och lämna tillbaka och försöka hitta en som har samma som den gamla,
för börja byta patronerna... näää... det gör vi INTE! Så irriterande att dom ska göra så
endast för att tvinga folk att köpa nytt.

Kläderna jag beställde hade i alla fall kommit hem i postlådan?!
Vanligtvis får jag ju hämta dom på Ica posten. Nåväl, skönt att slippa göra det.
Såg bra ut allting och storlekarna verkar bra med.

Och så maten då. Jag köpte en färdiglagad tallrik, kålpudding med mos, för jag känner mig
lite hängig. Åt jag den? Näe, det gjorde jag inte, för nu har dom ju börja krydda med rosmarin
på PRECIS allting! 😠 Typ pizzakrydda på kåldolmar! Jag har det inte ens på pizza
för jag tycker inte om det. SKIT!!! Skitdag idag.


 

Inga kommentarer: