onsdag 22 september 2010

Kvällen.

Nu nalkas en dusch snart och hoppa i pyjamas.
Sen glutta lite TV innan sängen.

Det blev lite tungt här på eftermiddan, för mitt i ingenting,
fick jag en sån jädrans migrän attack och samtidigt världens mensvärk,
så jag visste inte hur jag skulle vända mig.
Lyckades i alla fall masa mig in i köket och kasta i mig tabletter
och sen krypa ner i soffa och vänta på att dom skulle verka.
Som tur var funkade det också, för det är ju inga garantier alla gånger att det gör det.
Det är var alldeles strax före Benke skulle komma.
Så han var snäll och fixade middag, eftersom jag fortfarande inte mådde så bra.
Han stekte korv och potatis och det var gott.

Går lite trögt med fantasin och grafiken.
Känns lite "nybörjare" över bilderna...men det kommer väl.
Det är ju som sagt var några år sen jag höll på kontinuerligt.

Nu, mot duschen!

Önskar skön kväll!

1 kommentar:

Maya sa...

Vilken vacker header du har, du är så duktig!
Hoppas du mår bättre?
Jag är på jobbet nu och helt slut efter en timme :S
Vi får väl se hur denna dagen går ... härligt att va tillbaka i alla fall.
Kram Maya