lördag 20 november 2010

mörkt både här och ute.

Så vart det Lördag kväll.
*
Vi har ätit middagen, men Robin som skulle komma, kom inte förrän mycket senare.
Snart ska han iväg igen till tjejen sin.
*
Jag gick och lade mig som jag skrev att jag skulle och slocknade som en klubbad myra.
Sov gott och väl en timme och det var skönt.
Nu har jag ju haft lite ork att sitta och göra mörkare vinter tema till bloggen.
Passar ju bra nu.
*
Sen har jag även kommit överens om att jag ska pynta imorron,
för nu struntar jag i väntandet.
Jag tycker jag har väntat nog länge ändå.
Ända sen i början på Oktober ju.
Ända som kan stoppa mig är rygg och nu även axlarna.
Kan inte ens ha BH på mig längre, för det minsta lilla tryck ger mig sån värk.
Nu känns det som att jag blivit slagen med en bräda rätt över axel/nacke.
Inte skönt kan jag lova.
*
Japp, det är lördag afton och här är allt stilla lugnt.
Precis som jag vill ha det. :)
Önskar att alla andra också har det , precis så som man vill ha det.
Vara vad det vara vill.
Huvudsaken alla mår gott.
*
En skön kväll till Alla!

Inga kommentarer: