onsdag 17 november 2010

putteripannan


(gammal bild)

Nu står köttet och puttrar i sin sky och ska så göra i nån timme.
Sen ska potatisgratängen in så småningom.

Måste på affären för att inhandla mjölk, kaffe och kaffefilter också.
Det är nästan slut och det är så ovant, för är det nåt man nästan aldrig är utan,
så är det kaffet!!! =o| Det går ju bara inte.

Annars gör jag inte så mycket just nu.
Städningen är klar , så jag har grejat lite med PSP och börjat göra julbilder.
Inte nu i helgen , men nästa är det ju första advent.
Och då får man äntligen börja ta fram julsaker och mysa i adventsljusskenet, om morgnarna.
Tiden går ända bra fort, när man tänker efter.
För det var inte länge sen jag tyckte det var en evighet bort och nu är det så nära.

Ikväll är det Arga Snickaren igen på TV och det ska jag se.

Nu ska jag surfa runt lite, sen får jag se vad jag hittar på.

BYE!

Inga kommentarer: