torsdag 18 november 2010

slut torsdagar snart

Vinterbild av mig.

Så var det Torsdag och jag var just och väckte en tämligen irriterad Robin.
Skulle jag med bli om jag väcktes klockan 7 och jag har sovmorron till 9.
Nåväl, ingen skada skedd , för han har ju inte större problem med att somna om.
*rodnar lite oklädsamt, med ett fånigt flin i fejjan*

Åsså snabbt över till nåt annat ointressant.

Idag har jag planer på att tvätta.
Får se om jag kan få ryggen att följa med ner?!
Den är inte så glad över städande och sånt och axlarna visar också tecken på kommande arbets strejk.
Som att det inte är illa nog att jag inte har någon lust.
Så utsikterna för mina planer ter sig tämligen överkörda innan dom ens kommit till skott.
Men men,'jag tänker ge det ett försök...det är aldrig försent att ge upp.

Annars är det bara en helt vanlig Torsdag som är den näst sista innan Advent.
Sen är det JulTorsdagar och sen en till, innan Nyår.
Sen är det slut Torsdgar för det här året!
För då börjar vi bläddra i helt nya, med helt nya oskrivna blad.

Mera kaffe och en pepparkaka.

Inga kommentarer: