tisdag 7 december 2010

nöjd idag.


gammal grafik av mig

Morron!*
Gissa om jag är nöjd idag.
Minns ni dom där sofföverdragen jag beställde förra året, när jag skulle ha "shabby chic" stil i v-rummet?
I vitt/beige och blårandigt?
Jag skulle ju färga dom svarta sen för att det vita inte gick ha i v-rummet.

I alla fall,,,NU har jag REDAN gjort det :D
Och dom ser ut att bli bra också.
Mörkt mörkt grå, nästan svart,  med svartare ränder . :)
Längtar bara såååå tills dom har torkat så jag får sätta på dom!
Blir senare idag det.,,,men jag vill NUUUUU!

Annat jag också fick jag gjort, var att måla adventstakarnas fötter vita.
Så nu har jag dom här i fönstret ovanför datorerna.
Blev rätt bra, men färgen ville klumpa sig lite, så till nästa gång får jag nog slipa till dom och måla på lite nytt.
Men för tillfället duger dom gott, för det syns inte annat än om man fin granskar dom.
*eller så är det bara jag med mina dåliga syn som inte ser, och det är ju huvudsaken :D*

Japp..jag får återkomma med senare rapport, för Jenny ringde för en stund sen och vill ha kaffe.
Så det är bäst man möter henne i dörren, så hon inte "känner sig försummad". :D

En skön dag till er alla!

Inga kommentarer: