lördag 26 november 2011

det var bättre förr...eller mer i alla fall....



Gomorron

Här sitter jag, efter en dålig natts sömn igen.
Den här hostan driver mig till vansinne.
Det kliar i halsen så man blir gaaaaaaalen och hur man än hostar så slutar det inte.
Och nu vet inte jag om jag blivit varmlivad igen, eller vad fanken det är,
för jag har feber igen. Igår var den på 38, 2, men jag fryser inte.
Jag var ju väldigt varm av mig, när jag fick Jenny t.ex och sköterskorna var så rädda att
jag skulle få mjölkstockning, men jag hade väldigt hög normal temp då.

Nåja, nåja..den 7:e ska jag ju och röntgas, sen får vi se vad som händer efter det.

Vi har stormblåst ute, men ingen snö än och det ser inte ut att ska bli heller,
den närmsta tiden, för enligt väderprognosen ska det vara plusgrader ett bra tag till.
Förra året vid den här tiden var det redan en halvmeter i alla fall,
för då var vi på Pippis skyltsöndag.
Den 26:e såg det ut så här, om ni klickar på denna text.
Ja, nog är det lite skillnad alltid :o))
Vi som köpt snöslunga och allt. Sa jag inte att det skulle bli snöfattigt va, va, va???

Ja, just nu har jag inget att skriva om.
Bara att jag ska gå och ta mera kaffe!

Ha en fin Lördag alla, så återkommer jag med lite mer onödigt vetande!

1 kommentar:

arianne sa...

God morgon på dig också :-)
Finns inget jobbigare än hosta,usch!När jag hade det som värst fick jag en medicin som hette typ "cocelanaetyfen" Säker helt felstavat men strunt i det för den gjorde att man iaf. kunde sova på nätterna.
Ingen snö här heller men i gårkväll trodde jag att taket skulle blåsa iväg,brrr!Jisses vad det blåste....Just nu ser det ut att bli en aning sol.Barnbarnet kommer idag så det passar ju bra om vi ska ut i skog o mark.
Ha en riktig,riktigt skööööön lördag :-)