fredag 25 november 2011

kvälls prat.



Go afton.

Ja, nu stundar 1:advent, men det kan man inte tro.
Intet en snöflinga så långt ögat når, utan plusgrader och regn,
är vad vi fått idag och det ser ut att fortsätta så också.
*
Gubben har bjudit på chicken nuggets idag, så jag slapp laga middag.
Sen har vi mest bara slappat i soffan och jag har gjort ny sidmall igen;
nu på kvällskvisten.
*
Jag blir så glad över att det finns dom som använder mina mallar! :o)
Och jag har funderat på det här med att lägga in det på sin sida och så.
Det finns ju faktiskt dom som inte vågar prova själv och jag försöker att
förklara så gott jag kan...men det hjälper inte alltid, då jag är rätt kass på att
komma ihåg att tala om väsentliga saker, eftersom jag är så van att använda mig
av malldesignern, vilket förenklar en hel del istället för att hålla på med HTML.
MEN..ni vågar prova, för inget ni ändrar på, sparas så länge ni inte klickar på
Använd i bloggen! Då ser den ut som innan.
Och det "avancerade" är inte så avancerat som det låter.
Det står ganska utförligt vad man ändrar på och färgkartor finns.
Samt att man hela tiden ser bloggen och kan scrolla i den för att se vad som ändrats,
om man är osäker på vad man ändrade. ;o)
Jag har lagt in en enkel förklaring under kategori enkla blogtipsen,
längre ner här på sidan till vänster.
Ska göra knapp också så man lättare hittar.
*
Tack ni söta rara, som lämnar kommentarer och sparar min mallar! :o)
*

Nu ska jag återgår till tv:n innan jag gör kväll.
Ha en fortsatt trevlig Fredagkväll ni andra också!

Inga kommentarer: