måndag 14 november 2011

Rädda det som räddas kan, Död eller Levande!!!

Okej..
Så här är det.

Jag har fått fotsätta operation , "Rädda det som räddas kan"
Och numera får dom här svärdsliljorna stå uppe i portalen i trappan.
Inte så snyggt, meeeen dit når inte Kajsa......än.

Förr stod dom ju här, hade ju flyttat dit den andra också,
dagarna innan hon flyttade hit.


Och då såg det ungefär så här.....


Sen i hallen vid spegeln är det också mer "rumsrent" fr.om idag
och förut såg det ut ungefär så här.....


.... för att idag se ut så här.


Och här är Kajsas hylla i v-rummet.
Men där ligger hon inte nu, utan har nog somnat där
hon hamnade efter sin skräckfyllda AHA !!!- upplevelse,
som hon fick efter att ha stökat om i änglatrumpeterna
och hon råkade riva ikull dom vita plast listerna,
som jag köpte en gång för länge sen, som vi skulle ha till
att gömma kablar och sladdar med,
men fortfarande står lutade mot bokhyllan istället,där "trumpeterna" stod,... :o/
Ytterligare en sån där, "kanjuvabraåha" sak.


Japp och nu ska jag gå och tuppa av en stund i soffan,
för jag är trött i ögat efter allt stökande ;o)

Ses!

3 kommentarer:

♥ Babbi sa...

Änglatrumpeter? Blommorna? Se för guds skull till att hon inte äter av dom! Det gjorde Larsa och han blev stenhög av dom. Han kunde inte varva ner och ögonen var stora som tefat och han bara kutade runt och ylade...fi faan säger jag. När vi väl upptäckte vad han var hög på så slängde vi blomman. Han sov i 1 vecka efter det....

♥ Babbi sa...

Vilken söt header du har gjort!

Disa sa...

jag har burit ner dom i källaren ..och den headern är ju gammal :o) Men tack i alla fall !!