onsdag 29 oktober 2014

Helt uppåt väggarna...



Jaha...det här med "plocka ner grejer " tog lite längre tid än jag tänkte, för det blev inte förrän dagen efter jag skrev näst sista bloggen.
D.v.s igår, kom jag igång med det och spacklade ett varv.
Tänkte ju slipa och måla idag, men såg att det sjunkit på sina ställen så det blev att spackla ett varv till istället, så slipningen blir inte förrän imorgon.




"2 hål i väggen" pppppffffssssss...här snålas inte med hålen inte. ;)

Och inte nog med det.. jag ritar på väggarna också.
Kladdade på det här idag med målarfärg ! :-O
*tur det finns vit färg fulla affärerna när man tröttnar.*
Plåthjärtat passade bra där under. 

schablonen har jag gjort själv.


Det blev så där härligt misslyckat som jag ville att det skulle bli.
Lite typ "gammal trasig skrivmaskin-stil". :)
Så jag blev jättenöjd !
*

Japp...så har jag det och hoppas ni andra har det bra !

Och puss å kram till mamma, alltid ;) !

Inga kommentarer: