fredag 15 maj 2015

det är mycket nu..








Hejsan Hoppsan.

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar igen.

Men jag har hunnit måla garaget med grundfärg på alla 3 sidor.
(den är ju delad med grannen)

I går gjorde jag och gubben nya sittbänkar runt grillringen i grillgolan, så det ryms fler rumpor att sitta där nu .

I förrgår tog jag ner dörrarna som jag satte upp för fönstret i hallen.
Blev så mörkt där utan lampor på och under sommaren vill man ju inte ha tänt.
Så igår blev det att spackla igen hålen och nu på förmiddagen har jag slipat och målat så den är återställd.

Jo..det var ju i Onsdags jag målade på garaget och sen dess har det regnat varje dag här, men korta uppehåll.
Så vi får se när jag kan måla med färgen
och göra klart !?
Inte för att det gör så mycket med pauserna för jag är förkyld
med en elak rethosta så jag ska ju egentligen ta det lugnt.
Men så är det en hel del inne att göra .
Och jag så jobbar jag på med rökningen..har ju struntat i det i tid och otid...men nu lagt manken till .
Minskat betydligt i alla fall och röker inte på kvällarna alls.
(fr ca: 16-17 tiden)
Så det går sakta men säkert framåt.
Det är oftast till morronkaffet jag vill ha.
Den är "värst" att vara utan.
Efter middag går alldeles utmärkt däremot om jag bara har en snus att peta in.
**

Japp..det var det om det.
Nu vet i alla fall mamman min att jag lever och så :)
Det är bara lite mycket nu .

Kram !!! 
















Inga kommentarer: