fredag 1 januari 2016

Årskrönikan 2015.

 Januari
.....fick jag bursit i höger armbåge efter att ha målat om i hallen och grejat.

 

Det här blev resultatet.

  

Februari

Vi bytte bil

 

Vi bytte kyl/frys.



Mars
Vi inväntade solförmörkelse som inte gav sig till känna
även fast jag tog på mig flera par solglasögon.
Det var lika ljust ändå.




April
Jag rev och slet med dammen och ändrade om.



Maj
Det växte sakta i växthuset för våren var kall.



Garaget blev ommålad från rött till vitt.



Juni

Jag köpte växter...


och garaget var klart .


Juli
Vi käkade räkmackor på Sjökrogen


Jag oljade in trähjulen


Benke fixade fundamentet på pappas gravsten som blivit omkull lagd.



Augusti

Vi firade lilla Millas 1-års dag


Läste lite


Och ÄNTLIGEN fick vi toan klar uppe.


September

Robin tog körkort


Jag fimpade



Jag målade om i badrummet medan gubben var på hälsocenter i 4 dagar



Oktober

Nya kryddor flyttade in i skåpet.


Vi städade bort sommaren från gården.



November

Robin flyttade hemifrån med Sinicca
och vi "pifflade" i deras lägenhet



Stopp i avlopp


Lille Louie blev ny familjemedlem



December

Vi firade jul hos Jenny och Jonas.


Och vi väntade in det nya året i stillhet jag och gubben och lilla Louie
som jag skötte, för Sinicca jobbade och Robin var på fest.

Inga kommentarer: