torsdag 30 januari 2020

Sockersmulor hos mammo


Innan jag gick ut och skottade idag,
(inlägg nedan)
så hade jag dessa 2 små söta sockersmulor på besök hos "mammo".
Systrarna L.O.V.E
Luna Och Vega Edlund.
Lek och bus för hela slanten innan det var dags att gå hem 
och få lunch och sova middag.
Älskade ungar.

 

 

 

 



Innan dess var Jenny på morronkaffe,
sen ramlade Malin S in med nyaste familjemedlemmen Leon.
När det var tomt här gjorde jag den vanliga dags-städningen
och stökade om lite grejer i v-rummet,
så det blev mer lekyta i datarummet.
Och det var efter det jag gick ut och skottade.

Jag har haft frossfrysningar som varit så intensiva att det rent gjort ont.
Och ont har jag i ryggen också, med eller utan frossfrysningar.
Duschen i varmt vatten hjälpte en stund, men det börjar komma tillbaka.
Så jag ska snart knata upp och slå på tv:n för att se Efterlyst,
för här nere tittar gubben på hockey.

Inga kommentarer: