måndag 28 juni 2021

Måndag med migrän

En ny vecka och en ny Måndag.

Det blir nog inte så mycket gjort för mig, för jag har sedan igår, en enträgen
migrän som inte riktigt vill släppa. Jag fick köksfönstren putsade i alla fall
till slut, efter många om och men. Men efter det var det bara att ta en 
migräntablett och gå och lägga sig. Jag slumrade till i soffan i ca: 45 min
och då släppte det såpass att jag orkade vara uppe lite till.
Robin med familjen kom hit och vi grillade lite korv och hade dom
sedvanliga tillbehören och efter det blev det kaffe. Sen åkte dom hem,
för klockan började vara dags för småflickorna att sova.

Ja, huvudvärken vill inte riktigt ge med sig ännu, men jag ska gå och ta
en till tablett och se om det inte stillar sig i alla fall.
Det är vädret som spökar, för det blir ju alltid så när det är lite "ostabilt".
Sen får jag se om det blir gjort nåt alls eller om jag däckar.
Vi skulle ju ha behövt en sväng på Solbacken och handla lite.

(lånad redigerad bild)


 

Inga kommentarer: