lördag 22 januari 2022

Idag hyllar vi både kryddor och son

 Det var ju så att jag beställde hem kryddor och därmed började det bli knökafullt i kryddskåpet.
Så jag och gubben styrde kosan mot Bolist och där hittade vi en lagom hylla att ställa på bänken,
med kryddorna i...dem jag använder med alltså och övriga står kvar i skåpet.





Blev ju rätt så okej, även om den inte passar in färgmässigt då allt annat är svart/vitt.
Men jag får måla om själva hyllorna vid tillfälle. 
Ärtsoppan vi åt till middag vill också vara med på bild.



Och idag är det ju Robins dag och honom ska vi åka iväg och gratta senare,
när jag fixat ihop presenten klart.

Till vår Käre Son



2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Älskar kryddor i alla dess former och smaker! Jättefin kryddhylla!
Lördag och helgen rullar på...
Kram från ett frostigt Öland & Titti

Disa E sa...

Ja, nog är det skönt med helg även om vi har "helg" hela veckan.
Gubben som pensionär och jag långtidssjukskriven. Men helgen är ändå alltid lite extra. Jo, men tack, vi är nöjda och nu ser man snabbt var kryddan man behöver är och slipper gräva i skåpet.
Kram tillbaka från ett isigt och halkigt Skelleftehamn.