lördag 25 september 2010

shoppat klart!

Såja.
Då har vi införskaffat både skor och jacka!
Skorna till mig och jacka till Robin :)
Jag är sååå nöjd med mina dojor.
Exakt min stil!

Och Robins jacka, som han blev nöjd med :)
Slice skulle ju vara med på bild, eftersom det inte var han som stod i fokus och då passar det minsann!

Tobak blev det också som ska blötas och torkas, innan det mals och så köptes det även hem snuspåsar,
som även dom blir hälften så dyra som att köpa på affär!
Den ska smaksättas & torkas med innan den brukas.
Men sånt lägger jag inte in foton på,
för det är nåt som man inte ska sprida på internet eller göra reklam för!
Finns nog med ottyg ändå!

3 kommentarer:

Paulastina sa...

fina dojjor =)

Anonym sa...

Thanks for the info! We're making a custom pair of slippers for you :)” oh wow thank you!!

Anonym sa...

Thank you amazing blog, do you have twitter, facebook or something similar where i can follow your blog

Sandro Heckler