måndag 3 januari 2011

nu är det inte roligt längre.

Vaknat med migrän igen.
Hostan håller i och jag börjar väl vara inne på månad 4 snart.
Snorar och ont i halsen. Men ingen direkt feber, bara sådär runt 37,5 strecket ibland.

Sen har gubben och jag varit osams om egentligen småbagateller,
men som förstorats upp bara för att båda är tjuriga och inte ger med sig.
Så nyåret började riktigt bra! Precis som det ska vara.

Inget städande på flera dagar , så här ser ut som fan själv huserat.
Det ska jag ta itu med idag har jag tänkt.

Ja, sen är det inte så mycket annat att skriva om.
Mera kaffe ska jag ha i alla fall.

Bye!

2 kommentarer:

♥ Babbi sa...

Låter inget vidare med migrän och hosta...bad combination liksom. Hoppas du snart kryar på dig. Klappa till gubben så han blir snäll ;D...Kram.

Paula sa...

tänk att vi alla har varit sjuka nu...du, jag, H, mamma, Mia...häla min familj!

ofta är det bagateller som gör en osams...nästan jämt faktiskt...tänk så fånig man är...man blir aldrig vuxen!