söndag 27 november 2011

i sen kvällen.

Här sitter jag igen, efter att ha sett Law and Order.
Före det var jag hos Ulrica .(hon med papegojorna)
Satt där och surrade bort någon timme och pratade om saltvatten akvarier m.m.
Och på mitt huvud hade jag en av papegojorna ett tag. :o))
Dom är ju lösa där dagtid och ett trevligt sällskap !

Lite snö har det kommit, men det är nog borta imorgon igen,
för det verkade lite töigt när jag gick hem.
Och det är bara just såpass att man kan skönja aningens vitt på backen.
Men det var i alla fall lite trevligt att det kom, så här lagom till 1:a advent.

Nu vankas en dusch och sen sängen.
Är allt bra trött i ögona nu, så det ska bli skönt att vika ikull.

Natti natti!

1 kommentar:

Gunilla Dahl sa...

Hej Disa!
Vilken fin blogg du har! Tänker fortsätta att titta in till dig. Hoppas det är OK att jag lägger in adressen till på min blogg? Hoppas du haft en trevlig 1:a advent.
Gunilla
(KOL-patienten)