torsdag 26 december 2019

En annandag


Annandagen idag.
Benkes feber har äntligen lagt sig.
37,2 för en stund sen när han kollade tempen, under 38 i morse.
Han har också 4 veckor rökfritt idag ! 👍

Gårdagens förmiddag hade vi barnbarnen Luna och Vega,
med mamma och pappa här.
När dom åkte hem så fortsatte jag med min tidigare påbörjade nedplockning av allt rött och tomtar.
Allt annat är kvar, endast tomtar och rött är borta.
Det andra får vara till efter Nyår.

Jag börjar mer och mer känna av förkylningen,
men hoppas att jag slipper febern.
Jag får så himla ont i kroppen och blir så vansinnigt hud-öm,
så det slipper jag gärna.
Magsjuka och sånt bryr jag mig inte om, men feber vill jag slippa.

Inget speciellt på dagsschemat, så jag tror jag tar en tvättstugandag ,
för det behövs.

EN God Fortsättning önskar jag er !


Inga kommentarer: