söndag 22 oktober 2023

Kärt besök och funderingar

Söndagen har vi så här långt tillbringat med Jenny, som kom tidigt i morse och vi har
grejat med att göra appar till hennes nya google mobil och snart kom också Jonas.
Sen kom Robin med familj och småflickorna och det dracks både tea och kaffe.
Flickorna spelade spel i sina mobiler.


Det är kallt och krispigt ute med frost och nu längtar jag efter snö.
Ska försöka få ut den nya långa slingan på altanen, men jag vet inte ännu om jag ska ta ut en gran
och sätta den i eller, ska jag tvinna den runt altanräcken?!
Världsliga problem att tampas med....
Funderar på att gå ut och göra upp en eld i grillstaden och grilla korv, har inte bestämt mig där heller.
Går väl och funderar vidare, för mer viktigt än så lär jag inte åstadkomma idag.




Inga kommentarer: